🍁🎃🌰

🎃

Znači udaljila sam se od bloga i jako mi je žao, jednostavno sam sva zbunjena i od škole i tih 15 predmeta i...
Znači ja sam, recimo, razredni 'štreber' i nemam neki preveliki društveni život, pa sam se posvetila školi. I dogodila mi se dvojka  i eto iskiksala sam.
Ali to nije toliko važno.


Htjela sam samo najaviti promjenu u rasporedu objavljivanja:
Objavljujem jednom u dva tjedna, sve dok ne pohvatam sve konce u svom životu.
Novi post će izaći uskoro. 

PETRA
🎃

Primjedbe

  1. Aaa... žao mi je zbog dvojke... nadam se da ćeš se kasnije potpuno vratiti bloganju *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je zbog dvojke , nadam se da ćeš ispraviti i da ćeš nastaviti s blogovanjem . Nominirala sam te na mom blogu , post će uskoro izaći , ali ako nemaš vremena nema veze . Ali , nadam se da će sve dobro proći .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. samo jako ;)

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičan blog!Učlanila sam se,uzvrati:)

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar