DIY Last Minute Nootebooks



Ljudi, znam da ste već u školi minimum 1 tjedan, ali evo posta za sve vas koji čekaju do kraja za spremanje.
I da, kako vam je u školi, jeste li već pisali testove ili ako ste u srednjoj, jeste li veseli za novi početak?
Krenimo...

1st DIY
Ova bilježnica mi je super-duper slatka, napravljena je na temu onih majci ili slika 'plants are friends'.
Materijali:
Bilježnica, tvrđi papir, kolaž, škare, crni marker, olovka, ljepilo, selotep i ukrasna traka

POSTUPAK:
1. Odvojite naslovnicu bilježnice od ostatka tako da razdvojite zaklamano u sredini, te stavite listove bilježnice sa strane i uzmite naslovnicu.
2. Uzmite deblji papir(npr. iz mape) i opctrajte naslovnicu na njega.
3. Uzmite papire u boji, ja sam koristila crvenu, tamnu i svjetlu zelenu, ali vi možete kakvu god želite(Što se mene tiče može biti i ljubičast kaktus.).
4. Skicirajte kaktuse/biljke na kolaž i izrežite ih.
5. Posložite ih na papir i kada ste zadovoljni ih zaljepite.
6. Podebljajte ih sa crnim markerom i možete zalijepiti selotep preko njih, ali i ne morate.
7. Potpišite se na bilježnicu i napišite predmet.
8.Napravite rupice na bilježnici, u ravnini sa listovima i stavite natrag klamericu.
9. Preko dijela gdje sa vidi klamerica zalijepite ukrasnu traku.
10. Gotovi ste, čestitam, jer je ovo bilo jako teško za shvatiti.😊😉


2nd DIY
Na ovu ideju sam došla zbog onih super fora tetovaža iz OK-eja i meni se čini da je ispala baš fora.
Materijali:
Bilježnica, papir(može i kolaž), "Flash tattoos", marker, olovka, škare, ukrasna traka, selotep, ljepilo, voda 

POSTUPAK:
1. Zalijepite bijeli papir preko bilježnice.
2. Izaberite tetovaže koje želite zalijepiti i pripremite vodu.
3. Odlijepite folije sa tetovaži i prislonite ih na papir.
4. Umočite prst u vodu i trljajte preko papira dok papir na tetovaži ne postane proziran. (Kao da stavljate na svoju kožu, samo sada nemojte smočiti papir okolo.)
5. Odlijepite svoju tetovažu i vioa-la!
6. Sa olovkom napišite predmet/ime i podebljajte markerom.
7. Za kraj stavite ukrasnu traku po sredini kao i u prvom DIY-ju.
8. Gotovi ste, čestitam!♥☺


3rd DIY
Ovo sam ja crtala i zapravo sam jako ponosna na to.☺
Materijali:
Bilježnica, bijeli papir (kolaž), olovka, marker, škare, ravnalo, može i isprintana slika, ljepilo

POSTUPAK:
1. Zalijepite bijeli papir preko bilježnice.
2. Na to nacrtajte nešto ili isprintajte sliku.
3. Ukrasite dodatno.
4. Sa ravnalom nacrtajte dva pavokutnika, jedan u drugome.
5. U sredinu napišite skraćenicu predmeta i pokraj malo ime i prezime.
6. Pravokutnike i tekst u njima podebljajte markerom.
7. Gotovi ste, čestitam!

➡📖⬅

Eto sada kada ste pročitali post moram vas nešto pitati; Jeste li išta razumjeli?
Eto to je bio prvi DIY post na ovom blogu i prošlo je ok!
#DIYWednesdayWithPetra
⬆⬆⬆
⬆⬆⬆
Ako napravite ikoji od ovih DIY-aja označite me i stavite ovaj hešteg.(Na Instagramu.)


PETRA

Primjedbe

  1. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju ove 3 bilježnice koje si sama napravila. Stvarno su originalne i prekrasne *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, posjetiti ću ga.👊💗

      Izbriši
  2. Wow, ovo su stvarno jako originalne ideje koje prije nisam vidjela! Odlican post ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💗

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, ovo su stvarno jako originalne ideje koje prije nisam vidjela! Odlican post ♡

    kreativanblog.blogspot.com - new post 💗

    OdgovoriIzbriši
  4. super post pex sveske izgledaju prekul i jako su zanimljive

    novi post na mom blogu booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko su divne sveske, savrsene! Za biologiju mi se najvise dopadam nekako je nainteresantnije ispala haha :D
    Poseti:"Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!✨ Zaista je jako zanimljiva.✨

      Izbriši

Objavi komentar