☀ SUMMER Favourites 2016 ☀



Ovaj post sam odlučila napisati još sredinom ljeta i evo danas, dva tjedna prije početka škole, oko devet navečer sam sjela za laptop i odlučila ga napokon napisati.



PICTURES

girlcrystalgirladidasgirlpinkflowersfriendselephant
Ove slike su ultra šarene i vesele, zato me podsjećaju na ljeto i zato ih toliko volim.
(Sve su sa We♥It-a.)



MUSIC



Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)
DNCE - Toothbrush
DNCE - Cake By The Ocean
Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson
Adam Lambert - "Ghost Town"




TV SHOWS
👉Teen Wolf-Link
Čekam šestu sezonu, jer sam ovih pet pogledala za tri tjedna.😜
👉PLL-Link



MOVIES

Ice Age: Collision Course (Ukinu.)
Neighbors: Sorority Rising (Link.)
Sicide Squad (Link.)



THOUGHTS



Ovo ljeto sam zapravo htjela postići neki novi dio mene, ali mislim da u tome nisam bila baš uspješna jer sam ostala ona stara ja, samo sa par komada odjeće više u mome ormaru.
Imala sam par šansi u kojima sam mogla upoznati nekog i provesti svoje ljeto totalno ispunjeno "ljetnim prijateljstvima", ali tipična ja je ostala na razini tipične sramežljivosti.
Zato sam pomalo i ljuta na sebe, nadala sam se da ću se zaista osloboditi toga, ali nisam...
Možda iduće godine.



Nadam se da ste uživali u ovom post.
I da, ovaj post sam završila dan prije početka škole, mišljenje mi se dosta sleglo do sada i posta nije bilo zadnja dva tjedna, zato što sam ne planirano išla na more, a kada sam se vratila nisam imala nikakve ideje za pisanje sve do danas.

PETRA
"This is everything I didn't say..."

Primjedbe

  1. Zanimljivi favoriti!Mnogo mi se dopada tvoj banner *---*Da li bi mogla da uradis meni nesto slicno?:P

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvi put sam sad ušla na tvoj blog preko kompjutera i deset minuta sam se igrala sa mišem zbog ovih 'tragova', kida! :D
    Dopadaju mi se favoriti, ja još uvek nisam odgledala Suicide Squad, ali prosto ću morati da se stopim s okolinom i kad budem uhvatila vreme odmah gledam! Što se tiče sramežljivosti, ughh, isti problem imam. ><
    Odličan post, Petrice. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, da 'tragovi' su jako fora. Uvijek me zaista razveseliš komentarom. 😘💖💚

      Izbriši
  3. Odličan post! :D Zanimljivi favoriti,što si tiče ljeta i upoznavanja ni ja po tom pitanju nisam nešto napredovala pa eto ako ćete to ikako utješiti :P
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, nadam se da će iduće ljeto biti bolje. 😉💓💙

      Izbriši
  4. super post pex!!! nisam znao da volis ledeno doba ja njih obozavam i sve sam delove gledao ali me odusevio ovaj poslednji deo takodje mnogo zelim da odgledam film Suicide Squad je svi pricaju da je dobar


    novi post na blogu booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ja jako volim ledeno doba i ovaj dio mi je bio 🔝, zaista savjetujem film suicide squad.

      Izbriši
  5. Jako mi se sviđaju ovi favoriti. Ja sam provela ljeto slušajući Charlija i Selenu haha. Super post! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar