2016 Bucket List ✓



Znači u ovom postu ću vam pokazati svoju prošlogodisnju bucket listu...
Da ne idu mi uvodi, ali što se mora nije teško.
I da mislim da nisam previše stvari i spunila, tako da...


Nabaviti novi hobi ✓
Biti veselija ✓
Biti više otvorena i svoja ✓
Probaj neku novu hranuㄨ
Posjeti neko mjesto koje prije nisi ✓
Promijeni se na bolje ㄨ


Otiđi na neku utakmicu ㄨ
Isprobaj neki sport ✓
Snimi svoju pjesmu ㄨ
Opusti se ✓
Provodi više vremena u prirodi ㄨ
Nabavi Polaroid kameru ㄨ

Kao što rekoh napravila sam možda pola stvari, ali bolje išta nego ništa 😊

PETRA

Primjedbe

  1. Svakako bolje ista nego nista :)
    Svida mi se ova tvoja lista. Ipak si dosta stvari napravila,.bravo :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Neke stvari si napravila, neke nisi i to je super! Super post također! Super ti je lista!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  3. -Sjajan post!Nadam se da te stvari koje nisi ispunila,da ćeš uspeti u ovoj godini!Sviđa mi se tvoja lista!Nadam se da ćeš uspeti da snimiš svoju pesmu,podržavam te u tome!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. :D Super post!!!!!!!!!!!!!!!!


    Imam novi blog i uspjela sam ga urediti, pa se molim te učlani :D

    its-my-world-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar