📖 5 books [that movies were based on] I want to read before high school

Nikako ne mogu uhvatiti vremena za pisati postove i zbog toga mi je zaista jako žao. Ali evo sad pišem jedan i to o knjigama koje želim pročitati prije srednje škole. Ja trenutno idem u 7. razred i za oko godinu i pola ću ići u srednju školu -još uvijek ne znam koju, ali smisliti ću ja to već😊- i odlučila sam da želim pročitati što više knjiga do srednje, jer sam u tome zakazala. I tako mi je sinula ideja za ovaj post, nadam se da će te uživati i da će vas ovaj post inspirirati da pročitate neke od ovih knjiga.


Beautiful Creatures {Divna Stvorenja}Kami GarciaMargaret Stohl
Ova knjiga mi je zaista dugo na listi za pročitati, zapravo otkada sam pogledala film napravljen po knjizi. Tražila sam ovu knjigu u par knjižara u Zagrebu, ali je nisam našla nigdje -ako netko zna neku knjižaru za preporučiti u Zagrebu gdje bih ju mogla naći, bila bih vam jako zahvalna😘-. Zapravo bi mi bilo zanimljivo vidjeti razliku između knjige i filma. 
True love is a force to be reckoned with.

 The Fault in Our Stars {Greška u našim zvijezdama}, John Green
Kako se kaže, ovo je potpuni klišej. I želim ju pročitati jer svi koji su ju pročitali misle da je jako dobra i zanima me što ću ja misliti o njoj.
Maybe OKAY. will be ours always.

The hunger games {Igre gladi}, Suzanne Collins
Ove knjige [cijelu seriju] želim pročitati jer me je film pozitivno iznenadio nakon prvoga puta što sam ga pogledala i nadam se da knjiga može učiniti isto. Zaista se veselim ovim knjigama. 
Hope is the only thing stronger then fear.

Paper towns {Gradovi na papiru}, John Green
Da budem potpuno iskrena, film snimljen po ovoj knjizi me je prilično razočarao, nakon svih onih trailer-a kada sam pogledala film bila sam jednostavno razočarana i nadam se da mi knjiga može popraviti utisak filma. 😉
She loved mysteries so much that she became one.

The DUFF, Kody Keplinger
Ovu knjigu želim pročitati jer mi je film bio odličan, presmješan. Ali i zato što sam pročitala puno komentara na knjigu i zaista su podijeljeni, neki knjigu obožavaju, a nekima je grozna; zaista me zanima što ću ja misliti o njoj.
Yeah, I'm somebody's DUFF... so is everybody...



Eto, to bi bio neki moj izbor sužen na 5 knjiga -jer si ne želim zadati preveliki posao-. Iskreno se nadam da sam vas inspirirala da pročitate neke knjige, ja znam da ću se potruditi pročitati što više i možda napisati koji review.


PETRA.
Slike nisu moje, puna autorska prava autorima.

Primjedbe

  1. Hm, gledala sam film Duff i zaista mi se jako dopao, obozavam te tinejdz filmove... ^_^ i hvala sto si postavila ovaj post, dala si mi ideju za citanje sledece knjige ^_^ <3

    Ja sam nova i pratim te, ako si slobodna poseti moj blog, pa ako ti se dopadne zaprati ^_^
    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što sam ti pomogla i hvala ti za komentar. ♥

      Izbriši
  2. Pročitala sam skoro sve knjige koje si spomenula, a filmove sam pogledala SVE xD
    Odličan post i predivan blog ♥

    Blog refresh!! --> kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, draga. Nadam se da ćeš uspeti u svom cilju i da ćeš pročitati sve knjige.

    Morning routine: Summer vs. Winter | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo mi se dopadaju tvoji postovi,a ovaj je jedan od najboljih pogledaj moj blog ukoliko si zainteresovana !

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Citala sam sve osim prve knjige i mogu ti reci da mi se jako dopadaju.
    Novi post je na blogu http://mellowcent.blogspot.rs pa ako zelis, pogledaj :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar